16 Haziran 2020 Salı

MUSTAFA AYDIN ZAMAN'DA KOVULANA KADAR NELER YAZDI? TUNCAY OPÇİN KOVDURANA KADAR TIRSAK TACİ'Yİ NASIL HEDEF GÖSTERDİ?

15 Haziran 2020 tarihinde facebook'taki Athenagoras görüşmesi yalanıyla ilgili yazdığım yazıya Kenan Şahin ağabeyim serzenişte bulundu. Hakkıdır. Ancak benim Zaman'da çalışmamı kullanarak güya beni töhmet altına almak istedi.

Uzuuun bir mesaj zinciriyle ona verdiğim cevabı merak edenler için blog'uma da eklemek istedim.

Zaman'da çalışırken neler yazmışım, TWİTTER'DAN NASIL MESAJLAR ÇAKMIŞIM, FETÖ'NÜN HAİN KUMPASLARIYLA İLGİLİ NELER DEMİŞİM, 15 TEMMUZ DARBESİNİ HAYATIM PAHASINA NASIL İFŞA ETMİŞİM GÖRÜLSÜN..

Önce Kenan Şahin abime yakıştıramadığım mesajı paylaşalım. Mehmet Nuri Güleç (Mehmet Fırıncı) ile ilgili yazdığım yazılara cevap veremeyen Şahin, çok kolay belden aşağı ithamlarda bulunuyor. Çok ilginç.:

"Hani yıllarca FETO yayın organlarında en etkili yerlerde çalıştığını onlarin 20- 30 yil yayıncılığını, yöneticiliğini, tetikciligini yaptığını bilmesem kısaca "hadi ordan" der geçerim. Şimdi kimin tetikciligini yaptığını bilmesem yine "hadi ordan" derim. Istihbaratçı numaraları ve FETO'den kalma fitne oyunları üzerinde çok sırıtıyor. Dikkat et. Firinci ağabeye saldırıp FETO'ye tek kelime etmemenin sebebini de uzunca yaz bir ara."

UZUNCA YAZALIM MADEM..

Kenan abimiz Yeni Nesil, Yeni Asya döneminden gazeteci ağabeyimiz, mesai arkadaşımız, meslekdaşımız.

Ancak benimle ilgili kurduğu bu cümle o kadar zavallıca ki, herkes bu sayfayı okuduğunda nasıl bir panik içinde yazıldığını anlayacak. Kendisi beni 35 yıldır tanıyor ve buna rağmen bu cümleyi kurabiliyor. Çok yazık. Tahşiye Kumpası'nda FETÖ mağduru olmuş bana, panik halde ne diyeceğini bilemeden iftira atabiliyor. Üzücü.

15 Haziran 2020 itibariyle 12 adet twitter hesabım FETÖ tarafından askıya aldırıldı (belki unuttuğum 2-3 hesabım daha olabilir. İyice karıştı hatlar çünkü):
@tirsaktaci
@tirsaktaci_

@tirsaktaci1
@ttaci
@otacizahter
@hicabikamburabi
@avramnetekim
@tirsak_taci
@arsiv_TT
@tvdosyacom
@arsiv_tt

şu an kullandığım ve muhtemelen birkaç aya kalmadan FETÖ TARAFINDAN KAPATTIRILACAK HESAPLARIM:

@mustafaaydin_TT
@dosyatv_com

@dosyatvcom_ Kenan Şahin bey ise twitter'da Nisan 2011'de açtığı hesabı kullanıyor. Ne güzel değil mi? @kenansahin40

KENAN BEY VESİLESİYLE "UZUNCA" HİKAYEMİZE BAŞLAYALIM:

MUSTAFA AYDIN ZAMAN'DA ÇALIŞIRKEN GÜLENCİLERLE NASIL KAPIŞTI? 

HEP BİRLİKTE GÖRELİM:

Kenan Abim, Fırıncı beyle ilgili yazıda sizi ilgilendiren bir şey yok. FETÖ'ye "tek kelime etmiyor" diyorsanız twitter'la ve FETÖ ile yaşanan kavgayla hiç ilginiz yok demektir. 

FETÖ darbesini hayatı pahasına ilk ifşa eden kişi Mustafa Aydın'dır. 

Twitter'da şu an 12. hesabımdayım. dosyatv.com haber sitesini yönetiyorum. 

Tahşiye Kumpası'nı YEMİNLİ ŞAHİTLİĞİYLE ORTAYA KOYMUŞ EN ÖNEMLİ ŞAHİDİM!

22 ŞUBAT 2016 TARİHİNDE ÖNCE TWİTTER'DA BU KUPÜRLERLE VE EN BÜYÜK YEMİNLERLE KUMPASI İFŞA ETTİM. AYNI GÜNLERDE DE HERKESİ FETÖ DARBESİNE KARŞI UYARIYORDUM. ONUN KUPÜRLERİNİ DE BU YAZIDA GÖRECEKSİNİZ.









Sitemize girip bakın FETÖ'ye neler dediğimizi görürsünüz. Fuller'in, Thomas Michel'in, George Marovic'in ve Fetullah Gülen'in dostu Fırıncı Abi kendini savunsun. Üstadımıza iftira atanlar, Papazlarla ve ajanlarla düşüp-kalkıp davamızı uçurumun kenarına getirenlerle artık hiçbir gönül bağım yoktur. 

Henüz Fırıncı abiyle ilgili ŞOKE EDECEK dosyalarımı da açmış değilim. Onun da zamanı gelecek. @mustafaaydin_TT @dosyatvcom_ @dosyatv_com Takip ediniz. 

Sizi ilgilendiren bir şey yoktur.
Belgeniz varsa benimle ilgili istediğinizi yazabilirsiniz.

Ben Zaman'da çalışırken susmadım. Her türlü lafımı soktum, herşeyi yazdım. Sonunda kovuldum. 

Tuncay Opçin'i ve FETÖcüleri orada çalışırken zıplattım. 

FETÖ'nün Pakraduni olduğunu Irmak TV'de çalışırken yazdım.

Mehmet Kutlular'ın milletin verdiği paraları batırdığını Pazarola'da yazdım!

Her iki yerden de kovuldum..
Kimseye eyvallahım olmadı olmaz!.
FETÖ ile birlikte PARALEL NURCULUK da deşifre olmuştur. 

Diyalogçular ellerinden geleni yapsın, yatsı gelmiş, mumlar sönmüştür.

Sizi ilgilendiren bir konu değil. Muhabbetimizi etkileyecek bir şey yoktur.
Selamlar.. 


Hiç kimseye kendimi ispat etme derdim yok da, Kenan abim, benim dilim biraz paslı jilet gibidir. Madem üzerime ispatsız-delilsiz çok rahat FETÖ tetikçiliği gibi bir iftira ve şaibe koyabildiniz, o zaman bazı paylaşımlar yapacağım. Sabırla okuyacaksınız. 
Siz çalıştığınız bir kurumda böyle bir muhalefet yaptınız mı? 
Evvelen bunu sormuş olayım.

Ben "maaşı"nın dışında geliri olmayan, gazetecilik yıllarında, özellikle Ailem döneminde sektörden gelen ballı"reklam/haber" avantalarına Serhat Şeftali kardeşimle birlikte direnebilen, pahalı hediyeleri geri gönderebilen bir "fakir" gazeteciyim. O zaman başlayalım hikayemize:

-1-
(Benim bu paylaşımımın tarihi 2 Nisan 2014. Aynı gün yani 2 Nisan 2014 tarihli Zaman gazetesinde Fuat Avniler ekibinin en esrarengiz kişiliği olan Veysel Ayhan'ın bir yazısı çıktı.. İkisi de aynı tarihte. Ve ben o tarihte Zaman'da çalışıyorum, dikkatinizi çekerim! İtidal ve hezeyan kelimelerini anlamak isteyen iki yazıyı da okusun. Veysel Ayhan, 2 Nisan tarihli yazısında yani 30 Mart 2014'te seçim hezimeti yaşadıktan sonra hükümet üyelerine "köpek" diyerek hakaret etti.")



-2 -Darbeden 6 ay önce hayatım pahasına darbeyi ifşa ediyorum. Çocuk oyuncağı değil bu muhterem. Ben böyle konuştuğum zaman, bissürü ibibik, "Ne darbesi, askeriyede FETÖ yok ki!" diyordu. Bu da linki: https://www.yenisafak.com/gundem/fetullah-gulenin-kader-yazdigina-inaniyorlar!-2423301






-3-https://www.yenisafak.com/gundem/terorist-basi-gulen-sucustu-yakalandi-2756313


-4- Fetullah Gülen'in Pakraduni kökenini Irmak TV'de (Zaman bünyesinde) çalışırken ifşa ediyorum. Tuncay Opçin zıplayıp "kovun bunu" diye ağlıyordu. 






-5-  Pakradunilik konusu.. Ben Tırsak Taci tiplemesini 1998'den beri kullanıyorum. Aksiyon'da bu isimle 3 yıl her hafta mizahi yazılar yazdım. Twitter'da da adım hep böyle oldu, ama fetöcüler kolayca askıya aldırdığı için şu an kullanamıyorum. 




-6- Tarihlere dikkat edin. Ben Zaman'da çalışırken Tuncay Opçin ne olur bize çakma, bizi destekle diye yalvarıyor. Ama maalesef Tırsak Taci'nin paslı jilet twitter'da çalışıyor haliyle 🙂


-7- Kenan abi, tarihlere bakıyor musun? Hiç Maydın kardeşin gibi kovulma pahasına böyle yazabilen bir arkadaşın oldu mu? (Tuncay Opçin ağlıyor. Yazık)

-8- FETÖcülerle dalga geçmeye devam..


-9- Tarihlere iyi dikkat ediniz

Kenan Şahin
abim, 2012 yılında, Önder Aytaç ve Emre Uslu, kendilerine direnen Ekrem Dumanlı'ya, "Sus Sisli" diye hakaret ediyor, "Seninle ilgili 21 dosya geldi" diye tehdit ediyordu. Mustafa Aydın Zaman'da çalışırken "HÜKÜMETE İSTEDİĞİMİZ GÜN 10 BAKANI İNDİRİRİZ" DİYEN ÖNDER AYTAÇ'A neler yazmış bi bakalım.


-10-
VE EN ÖNEMLİ KONU: 15 Temmuz hain darbesini ilk TEŞHİS EDEN, ilk alarmı veren MUSTAFA AYDIN'dır. Ondan önce SOMUT şekilde bu analizi yapabilen olmamıştır. (MİT dışında) @tirsaktaci hesabım askıda olduğu için bendeki arşivden bulabildiklerimi buraya ekliyorum. Bu kupürde facebook'taki bir yazımın kupürünü de ekliyorum. Fuat Avnilerden Aydoğan Vatandaş'a darbe hazırlığı içinde olduklarını gördüğümü, böyle bir şey denememelerini, parça pinçik edileceklerini yazıyorum. Kenan Abim, bi "aferin kardeşime!" yok mu 🙂 Çocuk oyuncağı değil, FETÖ'ye bayrak açmak. Ben bunları yazdığım zaman Tahşiye konusunda 2009'da tehdit edilmiş, ona bile eyvallah etmemiş biriyim hamdolsun. Abilerimize kumpas kuran kahpeler, bana da ne yapacaksa yaparlardı. Yapsınlardı. Ancak Allah müsaade etmedi.



-11- DARBEDEN 6 AY ÖNCE TWİTTER'DA FETÖ'YÜ uyarıyorum. Spatulayla kazınırsınız, fırsat operasyonu yersiniz diyorum. Bana böyle bi tane yiğit göster güzel abim.. FETÖ'yü tanımayan boş boş konuşabilir, FETÖ'nün ciğerini ve kancıklığını bilen biri olarak karşılarına çıkmak öyle kolay iş değil. Mangal gibi yürek ister..






SONUÇ OLARAK..
YENİ ASYA'daki çıkıntılığımızı da ekleyelim tam olsun..
Yıl 1992. Kutlular abiye olan tüm hüsn-i zannımız bitmiş. Kaplan abiler ceketini alıp gitmiş. Biz de kendimizi kovdurmak istiyoruz. Murat Öztürk'ten el alarak, Pazarola sayfasını ben yönetiyorum o dönem. Gazetenin 1. sayfasında "3üncü şahıslara duyuru" ilanı yayınlandı. Adamın biri yeni asya kimliği uydurmuş, bir bölgede uyduruk makbuzla söğüşleme yapmış. Gazetede bu yayınlanmasına rağmen çok geçmeden yeniden uyarı haberi yapıldı. Çünkü süper ferasetli okurlarımız kendi gazetelerini bile okumadıkları için tongaya basmışlar, uyarıyı görmemişler, yine dolandırıcılara yeni asya temsilcisi diye para kaptırmışlar 🙂 Biz de Kutlular abiye cemaatin paralarını batırttığı, "abdest alıp gelicem"deyip cemaatin mülklerini alıp kaçan Birincilere devrettiği için kızıp duruyoruz. Asıl dolandırıcılık bu diye düşünüyoruz. Bu duygularla PAZAROLA mizah sayfasına Kutlular abiyi tarif edecek şekilde "3. şahıslara duyuru" koyduk. Ertesi gün kovuluruz diye beklerken, 10 Mayıs'taki bu çıkıntılıkla sadece pazarola sayfasına son verildi. Biz de ancak 4 Eylül 92'de İbrahim Özdabak, Şaban Ok'a küfrettiği, beni de yumrukladığı için kovulma şerefine nail olduk.. O günkü son toplantıda Özdabak, Kutlular abiye, "Abi seninle ilgili o hakareti Maydın yazmıştı" diye güya fiştekledi. Kutlular abi de gayet rahat, "Niye yazdıydın gözüm?" dedi. Ben de gülerek, "Abi onu neticesine katlanarak yazdık. Bir şey olmadı. Şimdi 4 ay geçti. Sormak için biraz geç olmadı mı?" demiştim. :) 



YANİ DİYECEĞİM O Kİ KENAN ABİM, Mustafa Kardeşin için çok kolay kullandığın o ifadeler boş. AMA BENİM FIRINCI ABİYLE ve BEKİR BERK VE BİRİNCİ ABİYLE İLGİLİ ARŞİVİM HENÜZ AÇILMADI. Zamanı var. Konu Kur'an davası olduğu için şahsi hatalarla ilgilenmiyoruz. Eğer su bulanmışsa, geminin rotası şaşmışsa vaziyet ediyoruz. Mesele budur. Hürmetlerimle selam ediyorum. Asla savunamayacağınız isimleri asla savunmaya çalışmayın, çünkü hikayemiz yeni başlıyor.




LÜTFEN OKUYUN:
MUSTAFA AYDIN İNCELEME-ARAŞTIRMA MAKALELERİ

- FETULLAH GÜLEN, FETÖCÜLER VE TUNCAY OPÇİN'İN EŞCİNSELLERE DESTEKLERİ
https://tirsaktaci.blogspot.com/2019/01/bilgi-deposu-tuncay-opcin-in-ve.html

- TUNCAY OPÇİN'İN İSLAMCI GAY'LER İFTİRA HABERİNİN PERDE ARKASI. BU YALANA GAY'LAR BİLE İNANMADI!
https://tirsaktaci.blogspot.com/2019/01/opcinin-islamci-gayler-dosyasinin-perde.html

- ÜNLÜ GAY, ORAY EĞİN TUNCAY OPÇİN'E NİÇİN, "NE OLDU, ABLA?" DEDİ VE O TWİTİ SİLDİ?
https://tirsaktaci.blogspot.com/2019/01/iktibas-tuncay-opcin-antalya-cocuk.html



Hiç yorum yok: